Ενημέρωση 10ης Ιουλίου του   2020

 

 

Υγιεινή και υγεία του προσωπικού


• Εκπαίδευση σε προληπτικές διαδικασίες και προσωπική υγιεινή
• Πιστοποιητικά Υγείας
• Εκπαίδευση για αναγνώριση και διαχείριση περιπτώσεων Covid-19
• Χρήση γαντιών, μάσκας και απολυμαντικών χεριών


Υποδοχή


• Check in στις 15:00 μ.μ. και check out στις 11 π.μ. επιτρέποντας τον πλήρη καθαρισμό και την απολύμανση του δωματίου.
• Οι αποσκευές απολυμαίνονται κατόπιν αιτήματος.
• Πινακίδες θα υπενθυμίζουν στους επισκέπτες να διατηρούν την κοινωνική απόσταση των δύο (2) μέτρων.
• Σταθμός απολύμανσης, με οδηγίες και απολυμαντικό χεριών με βάση το αλκοόλ.
• Απολύμανση κλειδιού.
• Προσωπικός προστατευτικός εξοπλισμός παρέχεται στο σούπερ μάρκετ *


Δωμάτια


• Πριν από την άφιξη, τα δωμάτια καθαρίζονται και απολυμαίνονται, το δωμάτιο αερίζεται καλά, απολυμαίνεται με ψεκαστήρα και πιστοποιημένα υλικά.
• Προσεκτικός καθαρισμός και απολύμανση σημείων επαφής.
• Απολύμανση όλων των επιφανειών, μπάνιου και λαβών πόρτας
• Καταργούνται όλα τα μη βασικά αντικείμενα, όπως περιοδικά, φυλλάδια.
• Απολυμαντικό τζελ διαθέσιμο για τους επισκέπτες σε όλα τα δωμάτια.
• Το προσωπικό χρησιμοποιεί προσωπικά αντικείμενα πρόληψης, όταν καθαρίζει ή συντηρεί τα δωμάτια, για να αποφεύγει τις επαφές, χωρίς την παρουσία των επισκεπτών.
• Turn down service μόνο κατόπιν αιτήματος των επισκεπτών.
• Αλλαγή κλινοσκεπασμάτων μόνο κατόπιν αιτήματος των επισκεπτών.
• Τα μολυσμένα αντικείμενα τοποθετούνται σε ξεχωριστή σακούλα και θα πλυθούν στους 70-90 βαθμούς.
• Συνιστάται να αποφεύγεται καθημερινή παρουσία καθαριότητας, στο δωμάτιο, για τον καθαρισμό ή / και την αλλαγή λευκών ειδών, σύμφωνα με το NPHO. Η συχνότητα μπορεί να ποικίλλει κατόπιν αιτήματος του επισκέπτη.


Εστιατόρια


• Μείωση αριθμού καθισμάτων, με κατάλληλη απόσταση τραπεζιών.
• Σε όλα τα εστιατόρια παρέχονται υπηρεσίες a la carte.
• Οι μεγάλοι και άνετοι χώροι τραπεζαρίας εσωτερικά και εξωτερικά συμμορφώνονται εύκολα με τις προδιαγραφές κοινωνικής απόστασης ασφαλείας.
• Οι πινακίδες θα υπενθυμίζουν στους επισκέπτες να διατηρούν την κοινωνική απόσταση των δύο (2) μέτρων (δεν ισχύει μεταξύ των μελών της ίδιας οικογένειας).
• Η απολύμανση των χεριών είναι υποχρεωτική κατά την είσοδο.
• Σταθμός απολύμανσης, διαθέσιμος για τους επισκέπτες στην είσοδο, περιλαμβάνει οδηγίες πρόληψης και αντισηπτικό υγρό με βάση το αλκοόλ.
• Διατίθεται εφαρμογή για κινητά σε εστιατόρια και μπαρ για ελαχιστοποίηση της φυσικής επαφής.
• Οι αυστηρές διαδικασίες HACCP ακολουθούνται καθημερινά σε ολόκληρο το φάσμα παραγωγής τροφίμων.
• Απολύμανση τραπεζιού και καρεκλών για την επόμενη χρήση


Πισίνες


• Αυξημένη συχνότητα καθαρισμού και απολύμανσης.
• Μέγιστη χωρητικότητα ανάλογα με την περιοχή της πισίνας και την ασφαλή κοινωνική απόσταση.
• Σταθμός απολύμανσης για επισκέπτες με οδηγίες πρόληψης και αντισηπτικό υγρό με βάση το αλκοόλ
• Οι ξαπλώστρες καθαρίζονται και απολυμαίνονται μετά από κάθε χρήση.


Κοινόχρηστοι χώροι


• Συνιστούμε στους επισκέπτες να μην χρησιμοποιούν ανελκυστήρες
• Συχνός καθαρισμός ανελκυστήρων με έμφαση στην απολύμανση των συχνά αγγιζόμενων επιφανειών
• Όλοι οι κοινόχρηστοι χώροι καθαρίζονται με πιστοποιημένα απολυμαντικά με ιδιαίτερη προσοχή σε πολυσύχναστους χώρους και κοινόχρηστες τουαλέτες.
• Σταθμοί απολύμανσης με οδηγίες πρόληψης, σε διάφορες τοποθεσίες γύρω μέσα στο ξενοδοχείο.


Ιατρική φροντίδα


Ιατρικό κιτ είναι διαθέσιμο στο F.O.M. γραφείο με μαντηλάκια, μάσκες, γάντια, προστατευτική ποδιά, φόρεμα και σακούλα απορριμμάτων.
Ο πιστοποιημένος γιατρός σχετικά με την αντιμετώπιση προβλημάτων Covid είναι διαθέσιμος  7/24.


* Υπόκειται σε χρέωση

 

..........................................................................................................................................................................................................................................................

 

Ενημέρωση 19ης Ιουνίου του   2020

 

 

Σύμφωνα με τα διεθνή πρωτόκολλα Υγιεινής, ο Μπουφές του πρωινού είναι προτιμότερο να αποφεύγεται. Για τον λόγο αυτό το πρωινό θα είναι σερβιριζόμενο αυτό το καλοκαίρι.

 

 

 

.........................................................................................................................................................................................................................................................................................

 

Ενημέρωση 15ης  Ιουνίου του  2020

 

 

Σας ενημερώνουμε οτι την 1η Ιουλίου θα ανοίξει το Ξενοδοχείο μας, για την Καλοκαίρινη περίοδο 2020.

 

Για την ασφάλεια των πελατών και του προσωπικού μας, θα ακολουθήσουμε 2 πρωτόκολλα Υγιεινής. Το "Health First' που ειναι υποχρεωτικό απο την Ελληνική Κυβέρνηση και το "Cristal" διεθνών προδιαγραφών.

 

 

 

..........................................................................................................................................................................................................................................................................................

 

 

 

 

Αγαπητέ Πελάτη,

 

Είναι  γεγονός ότι η εξάπλωση της πανδημίας Covid-19 και στην Ελλάδα έχει επιπτώσεις σε όλους μας, πρωτίστως στη ζωή μας και την καθημερινότητά μας. Είναι, λοιπόν, απόλυτα κατανοητό πως έχει επηρεαστεί και η δυνατότητα να προχωρήσετε με τον αρχικό προγραμματισμό των ταξιδιωτικών πλάνων σας.

 

Η εγχώρια ταξιδιωτική κοινότητα προσπαθεί να ανταπεξέλθει σε αυτήν την πρωτόγνωρη κατάσταση. Προτεραιότητά μας είναι να ανταποκριθούμε με συνέπεια και σεβασμό προσφέροντας το ίδιο, ή και ακόμα υψηλότερο, επίπεδο εξυπηρέτησης όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν. Ταυτόχρονα, είναι καθήκον μας να προστατεύουμε - τόσο σε επίπεδο υγείας όσο και οικονομικά - όλους όσους απασχολούνται ή εξαρτώνται από τον τουρισμό.

 

Όπως ενδεχομένως ήδη γνωρίζετε, η κυβέρνηση, αντιμέτωπη με τα πρωτοφανή γεγονότα, σε συνέχεια παρόμοιων πρωτοβουλιών και άλλων χωρών της ΕΕ, ψήφισε πρόσφατα νόμο που επιτρέπει στις επιχειρήσεις στον τουριστικό τομέα να εκδώσουν vouchers, αντί της άμεσης επιστροφής χρημάτων. Τα vouchers καλύπτουν (προκαταβολές/προπληρωμές) για όλες οι κρατήσεις που έγιναν μέχρι 16/3/2020 και έχουν ημερομηνία άφιξης μέχρι και 30/4/2020.  Σημειώνεται ότι στην περίπτωση που τα vouchers δεν εξαργυρωθούν εντός 18 μηνών από την ημερομηνία έκδοσης, το πλήρες ποσό θα σας επιστραφεί με τη λήξη του, πάραυτα. Λυπούμαστε πραγματικά για την αναστάτωση που μπορεί να προκαλεί αυτή η χρονική παράταση στην επιστροφή των χρημάτων σας.

 

Για τις κρατήσεις που έγιναν μέχρι 16/3/2020 και έχουν ημερομηνία άφιξης μετά την 1η Μαίου, αξιολογούμε την κατάσταση και πιθανώς να ισχύσουν οι ίδιοι όροι.

 

Ευχαριστούμε θερμά για την κατανόηση και την υποστήριξή σας και ελπίζουμε να σας υποδεχθούμε σύντομα.

 

Σας ευχόμαστε υγεία και παραμένουμε πάντα στη διάθεσή σας για τυχόν πρόσθετες διευκρινίσεις που ίσως χρειαστείτε.

 

Παρακαλώ επικοινωνήστε με την κα Διακοτσαμπή στο email:  sales@dionysos-hotel.gr .

 

Εν τω μεταξύ,  μελετούμε και εφαρμόζουμε μέτρα για τον έλεγχο και περιορισμό της μετάδοσης  μολύνσεων, σύμφωνα με τις υποδειξεις της κυβέρνησης καθώς και άλλων διεθνών οργανισμών.

 

 

Μέχρι τότε  #Μείνετε Ασφαλείς# και #Μην Ακυρώνετε-Μεταθέστε#